2017. március 7., kedd

Easter Egg





Azt gondolom, már szinte mindenki a húsvétra készül, mintákat keresgél, dekorációkat tervezget, esetleg ajándékokat is hímez.

Én most egy nagy, felakasztható húsvéti tojást készítettem egy édes csibével és fehér tavaszi virágokkal. A minta vasárnap hajnalban "született", s azon melegében el is kezdtem hímezni.
Az összeállításnál karton-vatelin-hímzés került egymásra. A tojás hátoldalát egy egyszerű tulipános gyapjúapplikációval díszítettem, a WDW gyapjút mintás pamutanyagra varrtam pelenkaöltéssel.
A tojás szélét sötétzöld mini pompommal tettem izgalmasabbá, melyet a két réteg közé ragasztottam.
Igazán elégedett vagyok az eredménnyel :)











A minta mérete: 83 x 112 öltés
A kész tojás mérete: 17 cm x 21 cm
Vászon:  36 count-os Legacy Edinburgh
Fonalak: WDW / GAST / Classic Colorworks
Gyapjú: WDW
Mini pompom: Dames of the Needle



Kellemes hetet, jó készülődést!
Eszter



2 megjegyzés: